MEDLEMSSKAP

När du ansöker om medlemsskap i Borzoi-Ringen godkänner du att vi får behandla dina personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen GDPR. Uppgifterna behövs för att vi ska kunna administrera ditt medlemsskap samt vid behov kunna kontakta dig, t ex vid utskick av medlemstidning. Du kan läsa mer om B-R:s hantering av personuppgifter HÄR

Medlemsavgiften betalas senast 31 januari för det år man vill vara medlem och för att med säkerhet få årsboken. Läs mer på RUTINER & INFORMATION om brytpunkt för medlemsskap och om du betalar på andra tider under året.

Att lösa valpgåvomedlemsskap för samtliga valpar inom kullen som säljes inom Sverige till köpare som ej sedan tidigare är eller inom de senaste 5 åren varit medlem.

Medlemsskapet betalas till
bankgiro 5296-0010
enligt följande (gäller för 2024):

• Fullbetalande medlem 275:-/år
  • Familjemedlem 50:-/år och person - med familjemedlem räknas person(er) folkbokförda på samma adress som fullbetalande medlem (huvudmedlem)
  • Valpgåvomedlemsskap 100:- (gäller 1 år)
    Valpgåvomedlemsskap betalar du som är uppfödare in åt din valpköpare.
    Du kan betala in ända tills det att hunden är junior (9 månader) och om ägaren inte varit medlem på 5 år. Du som är valpköpare fråga din valps uppfödare om valpgåvomedlemsskapet. Valpgåvomedlemskapet gäller för valpar som säljes inom Sverige.

Ange på betalningen vad det gäller enl ovanstående

NY MEDLEM: Fyll i formuläret till höger/nedan. Fält markerade med * är obligatoriska. Betala i samband med detta medlemsavgift enligt ovan.
VALPGOVÅMEDLEMSKAP: När du som uppfödare betalar in avgiften till dina valpköpare skall formuläret fyllas i . Kryssa i "Valpgåvomedlemskap". Tänk på att det är valpköparens uppgifter som ska fyllas i förutom "Valpgåva inbetald av".

Om ni  har några frågor, maila till medlem@borzoi-ringen.com

Bankgiro

FOREIGN MEMBERSHIP: 350 SEK